ویلا۳۶۰ کلاردشت [مهندسی ساختمانخدمات املاک]

ویلای فروشی در اویجدان کلاردشت

به روز رسانی : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 کد ملک  〉   ۲۷۰۱۵
 نوع ساختمان  〉    ویلای تریبلکس
 مساحت بنا  〉    ۲۴۰ مترمربع مسقف
مساحت زمین  〉   ۴۸۰ مترمربع
تعداد اتاق خواب  〉   چهار خواب - دو تا مستر
 قیمت  〉   شانزده میلیارد تومان
 منطقه  〉   گرکپس
سال ساخت  〉   ۱۴۰۲
نوع سند  〉   عادی معتبر

توضیح

یک ویلای تریبلکس خاص. در زمینی به مساحت ۴۸۵ مترمربع ویلایی بنا شده است با ۳۷۵ مترمربع بنا که یک پارکینگ مسقف دارد. قبل از ورود به ساختمان، چیزی که واضح است، محوطه سرسبز و کارشده آن است که به سبب محوطه بزرگ آن و ذوق و علاقه ای که به کار رفته، دلنشین و قابل استفاده است. فضای پذیرایی بزرگی دارد و یک اتاق همکف که نیاز و مورد توجه بسیاری از خریداران است. که متصل است به فضای جکوزی. معماری جالبی دارد. مخصوصا توزیع اتاق های خواب و دادن دسترسی از فضای پاگرد پله ها. به خوبی از فضا ها استفاده شده و حاصل یک معماری متناسب با جلوه های خوب از تمامی زاویه های مقابل ساختمان است.  یک نکته در مورد راه دسترسی باید گفت که خاکی است! البته مسلما نه تا همیشه. منطقه دنج و آرامی است و امروز هم از مناطق لوکس و البته در آینده بسیار هم در این صفت پیشرفت خواهد کرد. 

پارکت کار شده کف، فضای داخلی را بسیار آرامش بخش کرده. به همراه فرم ممبران آشپزخانه های بالا و پایین، یک فضایی را تولید کرده که پختگی در چینش و دسترسی های مطلوب را نشان می‌دهد. بالکن ها و تراس ها به خوبی در ضلع های مختلف ساختمان کار شده اند و از آنجا که ساختمان رو به شرق است، نور صبح تا ظهر را به خوبی و حتی نور کل روز را در پذیرایی دریافت می‌کند. این نیز از خصوصیات خوب معماری آن است. 
این ویلا به اصطلاح لاکچری با چشم انداز خوب جنگل و کیفیت اجرای بسیار خوب در منطقه حسن کیف و منطقه موسوم به گرکپس خیابان ایران خودرو واقع است و جایی است که شهره ترین مناطق کلاردشت است به سبب ساخت و ساز های خاص و منحصر به فرد. از این نظر، این منطقه کشش چنین بناهایی را دارد و از نظر حجم کار اقتصادی متناسب است. مالک که خود سازنده است، دارای تجربه بسیار در اجرا و آشنا با اصول حرفه ای اجرا است و اهل فن هنگام بازدید به خوبی این موضوع را از کیفیت متریال های به کار رفته و شیوه اجرای آن درمی‌یابند. این ملک مستقیم توسط مالک سپرده شده و قیمت آن حتی می‌توان گفت کمتر از میزان «به قیمت» است و می‌توان بر روی این موضوع صحبت کرد. ویلایی است که هیچ ضعفی ندارد و می‌توان گفت با یک مورد بسیار خوب و با ارزش روبرو هستیم. می‌شود به اتفاق برویم و ما مشتاقانه برای یک بازدید دقیق و حرفه ای در کنار شما خواهیم بود.
ویلایی تک واحدی
سه طبقه
تعداد خواب : چهار
خواب مستر : دو
سرویس بهداشتی : چهار
بالکن و تراس : پنج
انباری : دو
شخصی ساز درجه یک
سند : بنچاق و دست‌های قبل
پروانه ساخت : دارد
انشعابات : آب/برق/گاز/تلفن
پارکینگ مسقف : یک
پارکینگ روباز : شش عدد
راه دسترسی : جاده خاکی
کیفیت منطقه : رشد یافته
بافت منطقه : بافت شهر
موقعیت : دشت هموار
چشم انداز : جنگل
شروع ساخت : ۱۳۹۹
اتمام ساخت : ۱۴۰۱
ارتباط با بخش املاک

هر سوالی داشتید بپرسید. 

۰۹۱۱۳۶۸۸۵۰۰

رضا طهماسبی مدیر املاک

در نقشه

تور مجازی ۳۶۰ درجه

دریافت تصاویر ۳۶۰

برای یک معامله موفق نیاز به شانس داریم، و چند نکته ای  که بد نیست آنها را هم بدانیم!

آشنایی با حسن کیف

«حسن کیف» مرکز شهرستان کلاردشت است. اگر بخواهیم حسن کیف را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم، به بخش‌های «بازار و محله قدیمی» ،«نصیری»، «گرکپس» و «مدرس»، «وصال و فرهنگیان»، «خیابان آقاجانی و شهرک دارایی» تقسیم می‌شود. از این میان منطقه نصیری لوکس‌ترین و معمولا به همراه گرکپس از گران‌ترین نقاط کلاردشت بوده و هست. تقریبا تمامی ادارات و بانک‌های کلاردشت و همچنین بازار اصلی خرید و فروش و کسب و کار مردم در بخش حسن کیف است. برای آشنایی بیشتر با منطقه حسن کیف بر لینک مقابل کلیک نمایید.

قیمت ویلا در کلاردشت

قیمت ویلا در تمامی نقاط کلاردشت به همراه توضیحات مفید و کاربردی

ویلا بخرم یا بسازم

کدام بهتر است؟ ویلا آماده بخرم، یا بسازم. مزیت‌های شان، همچنین از نظر هزینه؟

زمین های فروشی کلاردشت

تعداد بسیار زیاد زمین با ابعاد و موقعیت متنوع برای فروش

محله های کلاردشت

کلاردشت سی تا محله است. یکی قشنگ تر از دیگری. ببینیم..

آشنایی با کلاردشت

 ۱۳۸۸ - ۱۴۰۳   |  کلیه حقوق برای ویلا۳۶۰ محفوظ است

⚪ تماس با ما